Srpen 2013

12. srpna 2013 v 20:47 Wish list
Každý má jistě nějaké přání a já nejsem vyjímkou. Do konce léta bych chtěla zvládnout(zažít, splnit si,...) ještě několik věcí :)
• Začít se učit na přijímačky na vysokou
• Začít se zlepšovat ve francouzštině
• Vymyslet co nejlepší překvápko příteli k narozkám
• Zlepšit brigádu/ najít další

Jak bylo na HRADECH

12. srpna 2013 v 20:42 By the way
Ahoj sice s prodlevou, ale přece :D Předminuý víkend jsem byla v Rožmberku nad Vltavou na Českých hradech. Jedním slovem pecka :D tím druhým zábava :D třetím makačka :D čtvrtým ten zbytek :D.
Na festival jsme jely s kamarádkou z Č. Budějovic vlakem. Ten zastavil kdesi v lese a nás čekala cesta cca 6 kiláků do kopce. Já jsem si schváně vzala pár věcí, abych se s tim nemusela tahat, ale kámoška si brala snad celou skříň s oblečením a bůhví co ještě :D Naštěstí jsme si cestou stoply nějaký auto s mladýma sympatickýma lidma, takže cesta se nám tak o tři kiláky zkrátila :D
Po zdolání cesty a konečným ,,zjevení se" na místě jsme začly stavět stan :D Opravdu nesnášim stavění stanu :D To však nebylo to nejhorší. Když jsme ho stavěly, nějak jsme nepřemejšlely o tom, že bysme si ho mohly dát někam vhodně ke vchodu do areálu, abysme to měly blíž a raději jsme zvolily odlehlejší místo. Musím říct, že po dvou cestách od stanu na toi toiku půl kiláku do kopce, v 35 stupních jsem toho začínala mít plný zuby :D
No ale co...koncerty konečně začaly a my se skvěle bavili. Poprvý jsme viděla naživo Tomáše Kluse a Nightworky, který úplně zbožňuju. Tomáš mě úplně nadchnul...to s jakou energií vystupuje je nepředstavitelné :D Myslím, že by se nemusel stydět, když by měřil síly s králíčkem od baterek Duracell....Všechny kapely tam, však byly úžasné. Kdybych vám měla napsat co všechno se tam dělo byla bych tu ještě zítra.
Kromě hudebních vystoupení jsem si užívala náramně i noci ve stanu...Obě noci co jsme tam s kamarádkou byly, jsme se seznámili s nějakýma lidma a byla sranda :D
Všechno, ale jednou končí, a tak končily i České hrady. Cesta domů byla únavná, ale stálo to za to :D Příští rok jedem znova :)

Zapojte se do psaní společné povídky

6. srpna 2013 v 18:42 Povídky
Ahoj napadla mě jedna věc. Začnu psát začátek povídky a každý kdo bude chtít, může v komentářích v povídce pokračovat. Pozor nepokračujte každý v textu co začnu já, ale v tom co je napsané těsně před vaším komentářem..Takže pouze první člověk se napojí na to, co napíšu já a ti ostatní se napojují na komentáře :) Váš text napište cca na pět až deset vět délky :) Můžete psát klidně i něco u čeho se ostatní pobaví :)

Byl letní večer a nohy mě pořád bolely. Říkala jsem si, že už to nikdy neudělám. To jsem však ještě nevěděla, s jakým nápadem přijde zítra moje sousedka......

České hrady

2. srpna 2013 v 11:10 By the way
A už je to tady :D víkend nabitej muzikou v čele s mojim nejoblíbenějším zpěvákem Tomášem Klusem a kapelou Nightwork :) Akorát bude asi dost vtipný hledat po tmě stan mezi dalšími nejméně pětisty stany :D Už se taky těšim na prohlídku hradu, cestu vlakem a všechno co k tomu prostě patří. Zbožňuju takovéhle letní cestování. Můj sen je jednou sbalit stan a vydat se procestovat celou Evropu a třeba i Asii. Doufám že se se mi to splní. ...PS: Po fesťáku sem hodim fotky :)